Amb la tecnologia de Blogger.
RSS

Jo i el meu món.

Descobrir el món de Flickr m'ha paregut molt interessant, ja que a tot aquell que li agrade la fotografia pot compratir les seues obres d'art. Ací i com a tercera tasca de l'assignatura L20 Nover Tecnologies, hem pogut descobrir el Flickr i compartir amb la resta del món i amb imatges tot alló que ens representa, ens agrada, ens envolta...Per açò he après a penjar fotos tant a Flickr com una presentació d'aquest al meu propi blog per a que la gent de tot arreu puga vore allò que m'envolta.Ara vos presente el meu món, espere que vos agrade!








Fins a la pròxima, continueu descobrit tot allò que les noves tecnologies ens ensenyen.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada